9клас
Підтема: Винахідники. Альберт Ейнштейн Практична мета: • ознайомити учнів з новими ЛО та відпрацювати їхню вірну вимову, тренувати їх вживання під час виконання різноманітних усних вправ; • практикувати учнів у читанні тексту; • розвиток мовленнєвої компетенції учнів з теми, робота в парах під час роботи над тематичним текстом; • навчати учнів відтворювати знайому і нову інформацію. Розвиваюча мета: • розвивати мовленнєві здібності учнів: мовну здогадку, різні види пам’яті (слухову, зорову, оперативну, тривалу), уяву; • використовувати специфічні знання з інших предметів; • розвивати здатність знайти і використовувати необхідну інформацію для практичних цілей і будувати «нові знання»; • розвивати в учнів уміння переносити знання та навички в задану ситуацію; • розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії із застосуванням нового матеріалу; • удосконалювати комунікативні здат ... Читати далі » |
8 клас
Тема: A daily,a weekly,a monthly. Newspapers. Щодня, щотижня, щомісяця. Газети. Сфера спілкування: публічна Тематики ситуативного спілкування: журнали, газети, друкарство, медіа Мовний інвентар : граматика Present Simple, Passive Voice, creative speaking. Мета уроку : Сприяти розвитку в учнів уміння та навичок сприймати на слух та мовної здогадки, удосконаленню граматичних навичок учнів, розвитку творчих здібностей. Очікуваний результат: Учень вміє висловлювати свої думки та аргументувати їх у комунікативних ситуаціях, усвідомлює себе як частинку команди, практикує навички вживання лексико-граматичного матеріалу при різних видах роботи. Схематичний план уроку 1. Початок уроку. Організація класу. • Привітання- 2 хв • Повідомлення теми та мети- 1 хв • Мовленнєва зарядка- 3 хв 2. Основна частина. • Говоріння-10 хв • Групова робота- 10 хв • Аудіювання -10 хв < ... Читати далі »
Переглядів:
123
|
|
Дата:
23.10.2021
|
2 клас
Підтема: Хто твій друг? Мета: розширити лексичний обсяг учнів, вчити описувати друга, використовуючи фразу Mybestfriendis…, закріпити навички читання, мовлення, виховувати культуру спілкування. Обладнання: підручник, картки, аудіо та відео матеріал, додатковий матеріал. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ Greeting. Учитель разом з дітьми співає пісню-привітання. (відео супровід) “Hello! Hello! Howareyou?” Warmingup Гра «Спіймай муху» На дошці розташовані картки дій, які учні раніше вивчали. Вчитель викликає двох учнів, дає їм хлопавки, називає слово, а учні, хто перший, повинні вдарити хлопавкою по тій картці, яку назвала вчителька. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Ознайомлення з новими лексичними одиницями А) Робота з картками. Учні повторюють слова за вчителем. Б) Читання слів. Вправа 1 на сторінці 28 В) Вправа на увагу. Учитель ви ... Читати далі »
Переглядів:
101
|
|
Дата:
23.10.2021
|
10 клас
Національні страви в україні та за кордоном. Theme:National Ukrainian meals and cuisines from all over the world. Menu. Food products and their preparation By the end of the lesson students will be able to: • use new words, word-combinations and expressions, related to the theme • practice new phrases to speak about kinds of food and its preparation; • describe the most popular dishes of the world; • answer the questions after reading the text; • match the words with their definitions; • continue the point of the statement; • perform an information after listening and watching videos; • act out the dialogues about choosing dishes from the menu. Equipment: multimedia whiteboard; projector; laptop computer; presentation on the topic; textbook English 10 Standard level by Oksana Karpyuk Procedure: 1. Greeting: - Good morning, students. I’m glad to see you. How are y ... Читати далі »
Переглядів:
128
|
|
Дата:
23.10.2021
|
3 КЛАС
My parents’ professions. Професії моїх батьків. Розвиток навичок усної взаємодії. Робота з лексикою. Мета: - Ввести нову лексику до теми; - навчати розповідати про професії батьків, друзів; - розвивати навички сприймання на слух; - практикувати у вживанні вираз“Bill’smotheris …”; - практикувати у вживанні питання «What isBill’smother?» - тренувати у вживанні питань типу Is/arethere …? та відповідей на них; - розвиватинавички усного продукування та усної взаємодії; - практикувати писемні навички; - виховувати культуру спілкування; - виховувати повагу до мови, яку вивчаєш. Обладнання:підручник, робочий зошит, аудіододаток, відео додатки, ноутбук, флеш-картки Лексичний матеріал:a doctor, a programmer, a vet, a farmer, a shop assistant, a pilot, a teacher, a driver. Вирази: Listen and read. Read and say “Yes” or “No” Read and match. Match, ask a ... Читати далі »
Переглядів:
120
|
|
Дата:
23.10.2021
|